návod k přihlášení
na veletrh
pro vystavovatele
GAUDEAMUS BRNO 31. 10. - 3. 11. 2017
Vstupné na veletrh
Základní: 170 Kč / 7,4 Eur
Zlevněné: 130 Kč / 5,7 Eur
Pedagogové po registraci zdarma!
Nárok na zlevněné vstupné mají studenti po registraci
na www.gaudeamus.cz.
Vstupenky lze zakoupit
v předprodeji
na www.gaudeamus.cz
nebo během akce
na pokladně u pavilonu V!
V ceně vstupenky je tištěný
a elektronický katalog škol.
JAK SE NA VELETRH PŘIHLÁSIT?
1. Vyberte si a rezervujte umístění stánku
- Nahlédněte do plánku pavilonů a vyberte si vhodné umístění stánku.
- Pavilon je rozdělen na "sektory" o různé ploše vyznačené v plánku spolu s číslem sektoru. Je možné spojit několik sektorů dohromady a vytvořit větší plochu. Na některých místech je možné sektory i rozdělit, nebo zmenšit jejich plochu (toto s námi prosím vždy předem konzultujte). Vybírat je možné pouze z volných sektorů, označených zelenou barvou.
- Jakmile vyberete vhodný sektor, zadejte jeho číslo spolu s plochou a Vašimi údaji do rezervačního formuláře. Po vyplnění formuláře Vás budeme nejpozději do 24 hodin kontaktovat a rezervaci Vám potvrdíme. V případě problému Vám nabídneme jinou vhodnou alternativu.
- Číslo sektoru, není číslem Vašeho stánku! Číslo stánku Vám přidělíme po ukončení rezervací všech vystavovatelů.
- Rezervaci můžete provést také telefonicky na čísle 545 176 136 nebo e-mailem: info@gaudeamus.cz. Rezervace je nezávazná.
- Pokud potřebujete poradit s výběrem místa, nebo si nejste čímkoliv jisti, kontaktujte nás. Rádi Vám pomůžeme.
2. Rezervujte si termín přednášky
- Přednášky jsou dlouhodobě nejefektivnějším způsobem komunikace s návštěvníky veletrhu. Probíhají ve dvou sálech pro 300 osob v pavilonu G2.
- Nahlédněte do programu přednášek a vyberte si volný termín přednášky. Přednášky probíhají v obou sálech, každý den veletrhu od 8:00 do 16:00. Přednáška může mít délku 10-40 minut.
- Požadavek na rezervaci přednášky můžete zadat do rezervačního formuláře spolu s rezervací plochy nebo nás kontaktovat na čísle 545 176 136
nebo e-mailem: info@gaudeamus.cz. - Termíny přednášek doporučujeme rezervovat co nejdříve. Obvykle jsou termíny rychle obsazeny.
3. Potvrďte svoji rezervaci
- Vaši nezávaznou rezervaci můžete potvrdit kdykoliv do 20.9.2017 zasláním podepsané objednávky a smlouvy o účasti na výstavě. Pokud rezervaci potvrdíte do 20. 9. 2017, získáváte ceny zvýhodněné o 20 %.
- Oba dokumenty Vám zašleme po potvrzení Vaší rezervace. Můžete si je také kdykoliv stáhnout níže na této stránce.
- Do objednávky vyplňte kontaktní a fakturační údaje, Vámi vybrané číslo sektoru, velikost plochy, termín přednášky a další vybavení a služby, které si přejete objednat. Na závěr vypočtěte celkovou cenu a dokument podepište. Pokud celkovou cenu nevyplníte, dopočteme ji za Vás.
- Oba dokumenty můžete zaslat poštou nebo nascanované e-mailem.
- Po přijetí objednávky Vám zašleme jednu potvrzenou kopii zpět spolu se zálohovou fakturou.
4. Využijte všechny možnosti k Vaší propagaci
- Veletrh Gaudeamus Vám nabízí mnoho možností propagace Vaší instituce nad rámec výstavní expozice a přednášek. V ceně stánku jsou všichni vystavovatelé zařazeni do seznamu vystavovatelů na www.gaudeamus.cz, v mobilní aplikaci Gaudeamus Guide a v tištěném i elektronickém katalogu veletrhu.
- Pokud potvrdíte svoji rezervaci do 15. 6. 2017 budete zařazeni do propagačního katalogu veletrhu, který je rozesílán na všechny SŠ, VŠ, VOŠ a úřady práce
v České republice. K této zásilce můžeme přidat i Vaše propagační materiály. - Zadejte si seznam Vašich studijních oborů do rejstříku oborů, který je podkladem pro vyhledávač studijních oborů na www.gaudeamus.cz. Návod k vyplnění údajů je k dispozici ZDE.
- Vyplňte údaje o Vašich fakultách, nebo studijních programech pro větší zviditelnění Vaší instituce. Informace můžete vyplnit do formuláře ZDE.
- Další možnosti propagace najdete na straně 3 a 4 v objednávce účasti na výstavě.
- Pokud potřebujete s čímkoliv poradit, kontaktujte nás na čísle 545 176 136, nebo e-mailem: info@gaudeamus.cz.
JAK SPRÁVNĚ VYPLNIT OBJEDNÁVKOVÉ FORMULÁŘE?
- Objednávka výstavní plochy: Do objednávky vyplňte Vaše kontaktní a fakturační údaje, vybrané číslo sektoru, velikost rezervované plochy, termín přednášek a další vybavení a služby, které si přejete objednat.
- Smlouva o účasti na výstavě: Je nedílnou součástí objednávky služeb. Bez podepsané smlouvy nelze rezervaci stánku potvrdit.
- Objednávka účasti v doprovodného programu "Věda pro život": Vyplňte, pokud si přejete se prezentovat v rámci doprovodného programu Věda pro život.
- Přihláška do soutěže o nejlepší expozici: Vyplňte, pokud si přejete účastnit se soutěže o nejlepší expozici veletrhu. Pro tři nejlepší expozice je připravena odměna ve formě slevy na výstavní plochu.
- Příloha č. 1: Zde můžete určit tvar půdorysu Vaší expozice. Vyplňujte pouze, pokud si přejete nestandardní půdorys nebo objednáváte zázemí na ploše expozice.
- Příloha č. 2: Obsahuje návod na vložení informací do rejstříku studijních oborů. Vyplňte, pokud potřebujete přidělit nové údaje pro vstup do rejstříku.
- Příloha č. 3: Zde můžete vyplnit informace o Vašich fakultách nebo studijních programech ke zveřejnění na www.gaudeamus.cz.
OBJEDNÁVKOVÉ FORMULÁŘE KE STAŽENÍ VE FORMÁTU PDF:
OBJEDNÁVKOVÉ FORMULÁŘE KE STAŽENÍ VE FORMÁTU DOC:
Vyplněnou objednávku účasti na výstavě, smlouvu o účasti na výstavě a případné přílohy prosím zašlete poštou, ve dvou podepsaných vyhotoveních, na adresu organizátora veletrhu. Dokumenty je také možné zaslat nascanované e-mailem na: info@gaudeamus.cz. Dokumenty prosím doručte nejpozději 20. září 2017.
DŮLEŽITÉ INFORMACE O VELETRHU
DŮLEŽITÉ TERMÍNY
15.6.2017
Uzávěrka objednávek za zvýhodněné ceny
28.8.2017
Dodání podkladů pro rejstřík oborů
18.9.2017
Dodání podkladů do tištěného katalogu
20.9.2017
Uzávěrka objednávek expozic
Vstup na výstaviště
Vstup pro pěší:
Brána č. 1 (hlavní brána)
(zastávka MHD "Výstaviště hlavní vstup")
Vstup G2 (z ulice Hlinky) bude uzavřen!
Prodej katalogů a kontrola vstupenek uvnitř areálu před pavilonem V!
Aktuálně ke stažení
Pro média